کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس
سرخط خبرها

تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان

  • کد خبر: ۶۷۳۴۷
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان
سخنگوی کمیسیون آموزش از تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه امروز کمیسیون آموزش خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در دستورکار جلسه امروز اعضای کمیسیون آموزش قرار داشت.

وی در همین راستا افزود: در این جلسه کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، رئیس کمیته آموزش و پرورش، معاون پارلمانی وزیر و همچنین نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون لایحه رتبه بندی معلمان مطرح و ایرادات وارده به لایحه مذکور را عنوان کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: در نهایت لایحه رتبه‌بندی معلمان به رأی گذاشته شد که با اکثریت آرای اعضای کمیسیون آموزش به تصویب رسید.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد لایحه رتبه‌بندی معلمان به صورت دو شوری به جلسه علنی مجلس ارجاع شود، بیان کرد: این اقدام به این دلیل صورت گرفت که با تغییر دولت و با روی کار آمدن دولت جدید لایحه رتبه بندی از سوی دولت جدید بازپس گرفته نشود.

لازم به ذکر است لایحه رتبه‌بندی معلمان در سال گذشته از سوی دولت به مجلس ارائه شده بود، اما به دلیل بررسی بودجه، تعطیلات عید نوروز و همچنین عدم برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بررسی لایحه مذکور در کمیسیون آموزش به تعویق افتاده بود.
 
 
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->